Logo firmowe
Znak graficzny jest jednym z najważniejszych elementów, które stanowią o sukcesie firmy.
Mało kto zwraca również uwagę na to, iż jego wartość wzrasta wprost proporcjonalnie do wzrostu rozpoznawalności, co w ogromnym stopniu potencjalnie przekłada się na wzrost sprzedaży.
Proces wykonania znaku graficznego odbywa się w sposób następujący:
- rozmowa o firmie oraz zebranie jak największej ilości przydatnych informacji, które posłużą do odpowiedniego oddania charakteru firmy w czasie projektowania znaku. Określenie czy znak ma być tylko znakiem graficznym, czy logotypem,
- wykonanie kilku projektów logo i przedstawienie ich klientowi, uwzględnienie sugestii i poprawek, wykonanie finalnej wersji logo,
- przekazanie znaku w postaci elektronicznej oraz przykładowych wydruków, a także dodatkowych informacji o znaku.
Istnieje także możliwość stworzenia tzw. Cl (corporate identity), czyli identyfikacji wizualnej danej firmy. Jest to usługa polegająca na zaprojektowaniu podstawowych materiałów reklamowych dla danej firmy (wizytówki, papier firmowy, itp.), przeprowadzeniu konsultacji w zakresie wizerunku firmy wewnątrz (ubrania pracownicze, wystrój wnętrz, itp.) jaki na zewnątrz (sposób prezentacji oraz reklama w mediach).
Zebrane informacje służą określeniu charakteru i tożsamości danej firmy, ujednolicają jej przekaz oraz misję, zwiększają poczucie zaufania klientów.